FAQ

Lista najczęściej zadawanych pytań

  • Filmy / zdjęcia / kamery
    1. Czy skok można nagrywać swoją kamerą?
      • Tak ale są pewne warunki. Podstawowy i najważniejszy - aby móc nagrywać skok swoją kamerą trzeba przed skokiem wykupić u nas opcję nagrywania filmów - wówczas skoczek dostaje od nas dwa filmy nagrywane naszymi kamerami i w tej cenie może też dodatkowo używać swojego sprzętu. Jeśli chce mieć kamerę ze sobą podczas wykonywania takiego skoku - kamera musi być umieszczona na skoczku w taki sposób aby nie trzymać jej w rękach - konieczny jest uchwyt na nogę, rękę, głowę.
    2. Ile kosztują filmy ze skoków?
      • Stadion Wrocław - 50 zł za pakiet dwóch filmów, Dream Tower Głogów - 150 zł za pakiet dwóch filmów + zdjęcia z góry wieży ze skoczkiem. Pakiet jest przypisany integralnie do jednego skoczka.
    3. Czy filmy z mojego skoku mogą służyć do celów komercyjnych?
      • Wszystkie filmy u nas nagrywane NIE MOGĄ służyć do celów komercyjnych lub promowania innych firm czy instytucji. W celu wykorzystania filmów ze skoków do celów komercyjnych obowiązuje inny cennik. W sprawie wykorzystania materiału komercyjnie - najpierw zapytaj nas o szczegóły.
    4. Czy filmy ze skoków są dodatkowo obrabiane?
      • Skoczek dostaje kompletny materiał od włączenia do wyłączenia kamer. Dream Jump nie ingeruje w jakość i treść materiału, nie modyfikuje go w żadnym stopniu oraz nie dodaje żadnych efektów.
    5. Kiedy dostanę swoje filmy ze skoku?
      • Filmy zgrywane są do 20 minut po skoku na nośnik klienta. Może to być pendrive o odpowiedniej pojemności, karta SD, MicroSD, pamięć telefonu lub inny nośnik, który można podłączyć pod port USB. Dream Jump nie nagrywa skoków na płytach CD lub DVD. Jeśli skoczek nie dysponuje przenośnym nośnikiem danych istnieje możliwość wysyłki filmów na podany email poprzez serwis wetransfer - warunkiem jest podanie prawidłowego adresu email skoczka w trakcie wizyty u nas.
    6. Jakimi kamerami nagrywany jest skok?
      • Kamery, które posiadamy na naszych obiektach to wysokiej jakości kamery GoPro 4 Black i Silver przeznaczone do dynamicznych ujęć. Każdy skok nagrywany jest z dwóch ujęć.
    7. Gdzie są kamery podczas skoku, czy można wybrać jak się chce być nagrywanym?
      • Na naszym obiekcie mamy standardowy sposób mocowania kamer podczas skoku - nie ma możliwości wyboru gdzie ma być kamera. Stadion Wrocław: pierwsza kamera jest na ramieniu od plecaka GoPro - cały czas nagrywa skoczka podczas skoku, druga kamera jest na wysięgniku wysuwanym podczas skoku. Dream Tower Głogów - pierwsza kamera jest na ramieniu od plecaka GoPro - cały czas nagrywa skoczka podczas skoku, druga kamera jest przyczepiona do liny, na której skoczek skacze.
    8. Na stronie nie mogę dokupić opcji filmowania - jak inaczej mogę to wykupić?
      • Można to zrobić na dwa sposoby - pierwszy sposób to zapłata na miejscu przed skokiem w takcie wizyty u nas. Można wtedy opłacić gotówką lub kartą(płatność z terminala). Drugi sposób: przelewem bezpośrednio na nasze konto wpłacając odpowiednią sumę za nagrywanie a w polu tytułem wpisać "Film Dream Tower" lub "Film Stadion" - potwierdzenie przelewu za nagrywanie należy mieć ze sobą w trakcie wizyty u nas i okazać naszemu pracownikowi. Pakiet filmów na Stadion Wrocław kosztuje 50 zł. Pakiet filmów na Dream Tower kosztuje 150 zł.
    9. Czy mogę wejść/wjechać na górę ze swoim telefonem lub aparatem?
      • Na wszystkich naszych obiektach obowiązuje nakaz zostawienia wszystkich zbędnych rzeczy na dole przed ubraniem uprzęży. Skoczek przede wszystkim musi zostawić:
        • pasek od spodni
        • zegarek
        • naszyjniki i wisiorki
        • kolczyki wiszące, okrągłe
        • nie może mieć w ustach gumy do żucia
        • obrączki, pierścionki, sygnety
        • telefon komórkowy
        • klucze, breloki
        • każdy inny luźny element, który może wypaść w trakcie wjazdu/wejścia na górę oraz taki, który może wypaść podczas skoku.
    10. W dniu skoku nie kupiłem filmu, czy mogę zrobić to innego dnia po skoku?
      • Tak. Twoje filmy ze skoku przechowywane są w naszej bazie danych. Przechowujemy je tak długo jak to tylko możliwe. Jeżeli chcesz kupić nagranie ze swojego skoku w późniejszym terminie, napisz do nas na: kontakt(małpa)dreamjump.pl. W mailu podaj imię i nazwisko skoczka oraz dzień i obiekt, na którym był oddany skok. My Ci wyślemy numer konta bankowego, na który wpłacisz należną kwotę (w tytule przelewu wpisz: "Filmowanie [imię i nazwisko skoczka] oraz [miejsce,data]", np: "Filmowanie Jan Kowalski, Wrocław, 21.01.2010"). Następnie wyślij do nas potwierdzenie przelewu podając ponownie datę Twojego skoku, obiekt, na którym skakałeś, Twoje imię. Pracownik po odszukaniu Twojego filmu wyśle go na adres email, z którego dostaniemy potwierdzenie (email zwrotny). Filmy wysyłamy przez serwis wetransfer.
  • Skoki / tandemy
    1. Czy mogą skoczyć dwie osoby na raz?
      • Nie mogą, skoki wykonywane są w kolejności jeden po drugim. Skoki kupione w pakiecie (2 lub 3 skoki) wykonywane są tak samo.
    2. Jak dostaję się na szczyt obiektu?
      • Stadion Wrocław: na początku wjeżdżamy windą na czwarte piętro, następie wychodzimy na trybuny i schodami wchodzimy na najwyższy rząd a ostatnim etapem dostania się na dach jest wejście po 10 metrowej drabinie. Dream Tower Głogów: na górę obiektu wjeżdżamy windą, transport osób trwa 7 minut. Można wjeżdżać we dwie osoby.
    3. Czy możliwe są akrobacje podczas skoku?
      • Układ Dream Jump umożliwia wykonywanie wszelkich akrobacji w trakcie skoku jednak ze względów bezpieczeństwa skoki naszych klientów odbywają pod kontrolą instruktora - taki skok wykonuje się skacząc na nogi - salta oraz pozostałe akrobacje nie są dopuszczalne podczas pierwszych kilkunastu skoków. Nasi instruktorzy mają kilkaset a nawet kilka tysięcy wykonanych skoków Dream Jump dzięki czemu mogą w pełni korzystać z udogodnień naszego układu.
    4. Jak mogę zostać świadomym skoczkiem?
      • Świadomość zdobywa się szkoleniem, praktyką i systematycznością. Kilka razy do roku prowadzimy Warsztaty Swobodnego Lotu podczas których uczymy naszych rekrutów panowania nad własnym ciałem podczas lotu, kontroli gestów, świadomego skakania oraz podstawowych akrobacji. O szczegóły dotyczące Warsztatów Swobodnego Lotu zapytaj pisząc maila na kontakt@dreamjump.pl
  • Terminy / rezerwacje / ważność skoku / odwołania
    1. Ile trwa sezon skoków?
      • W zależności od naszych obiektów:
        Stadion Wrocław - tu sezon trwa cały rok, skoki odbywają się we wszystkie pory roku.
        Dream Tower Głogów - sezon skoków trwa od wiosny do jesieni - w miesiącach nie da się tego podać gdyż zależy to od pogody. Przeważnie zaczynamy już od weekendu majowego a kończymy w listopadzie.
    2. Gdzie mogę sprawdzić terminy skoków?
      • Terminy skoków dla obu obiektów są podane na naszej stronie w zakładce /Rezerwacja/ - każdy zarejestrowany użytkownik z przypisanym skokiem ma dostęp do tej podstrony i może sprawdzić dostępność terminu w każdym momencie. Jeśli chodzi o Stadion Wrocław to skaczemy cały rok ale terminy podajemy maksymalnie z miesięcznym wyprzedzeniem ze względu na imprezy, które się tam odbywają - jeśli na Stadionie są imprezy masowe (mecze, koncerty) - skoki się nie odbywają.
        Dream Tower Głogów - staramy się podawać terminy na najbliższe dwa miesiące.
    3. Czy w tygodniu mogę oddać skok?
      • Na Stadion Wrocław skaczemy tylko w weekendy za wyjątkiem imprez masowych - w tygodniu skoki nie są możliwe. Na Dream Tower Głogów skaczemy głównie w weekendy, dodatkowo w okresie wakacyjnym skoki można wykonywać w piątki.
    4. Ile ważny jest mój skok?
      • Skok jest ważny rok czasu od daty zakupu, czyli od momentu wysłania przelewu.
    5. Kupiłem skok - do kiedy muszę go zarezerwować?
      • W ciągu roku musisz taki skok wykorzystać. Nie znaczy to, ze od razu po kupnie musisz zarezerwować termin ale musisz wziąć pod uwagę, że nasz obiekt jest bardzo popularnym miejscem i rezerwacje są sukcesywnie zapełniane. Lepiej nie czekać do ostatniej chwili na rezerwację tylko zrobić to maksymalnie do 10 miesiąca ważności voucheru. Pamiętaj, że skok musi odbyć się w dacie nie przekraczającej ważność vouchera - czyli zarówno rezerwacja jak i skok nie może przekraczać terminu roku od daty przelewu/daty na voucherze.
    6. Mam inną datę ważności a na voucherze a inną na przelewie, która więc się liczy?
      • Zawsze jest rok od daty przelewu więc wówczas bierzemy pod uwagę datę z potwierdzenia przelewu.
    7. Wypełniam formularz rezerwacyjny, co mam wpisać w pole "MAM VOUCHER"?
      • Jeśli kupiłeś skok u jednego z naszych partnerów, prześlij do Nas skan lub zdjęcie Vouchera - odeślemy Ci numer, który umożliwi dokonanie rezerwacji/przekazanie skoku. Jeżeli robiłeś przelew przez DotPay wpisujesz numer transakcji "Mxxxx-xxxx". W przypadku gdy dokonywałeś płatności transferem bankowym, prześlij nam potwierdzenie transakcji wygenerowane ze strony banku - odeślemy Ci numer Voucher. Potwierdzenia płatności, skany Voucherów prosimy wysyłać na kontakt@dreamjum.pl.
    8. Kiedy mogę się dowiadywać czy skoki w danym dniu się odbędą?
      • 100% decyzję czy skoki w danym dniu się odbędą podajemy dzień wcześniej między godziną 19:00 a 22:00. Nie warto dzwonić dwa dni wcześniej czy nawet przed 19:00 gdyż dopiero oficjalna decyzja zapada właśnie po godzinie 19:00. Jeżeli nie dostałeś od nas maila ani smsa to skok odbywa się zgodnie z planem. Jeżeli jednak napiszemy do Ciebie oznacza to, że skoki zostały odwołane.
    9. Czy w przypadku odwołania skoków ze względu na pogodę terminy skoków są przekładane?
      • Nie, terminy są odwoływane. Skoczek we własnym zakresie rezerwuje sobie następny/kolejny termin z dostępnego grafiku bezpośrednio przez naszą stronę.
    10. Jeśli termin zostanie odwołany z przyczyn niezależnych - jak się o tym dowiem?
      • Jeśli termin skoków musi zostać odwołany wysyłamy aż trzy informację: pierwsza jest widoczna na stronie w zakładce rezerwacje - w dniu, w którym miały odbyć się skoki jest ikonka "pioruna" - to znaczy, że dzień został odwołany. Drugim powiadomieniem jest wiadomość mailowa, którą otrzyma każdy kto podał poprawny adres email podczas rezerwowania terminu skoku. Trzecią wiadomością, którą przekazujemy są wiadomości sms na Twój numer telefonu komórkowego, który podałeś na Swoim profilu. Jedyne czego nie robimy to nie dzwonimy do każdego z osobna i nie powiadamiamy telefonicznie (poza oczywiście smsami) o odwołanym dniu.
    11. Czy jeśli odwołacie dzień i dostanę taką informację jest szansa, że ten dzień będzie jeszcze skoczny?
      • Jeśli dostaniesz informację o odwołanym dniu to jest to informacja ostateczna i definitywna - nie zmieniamy decyzji odwołania.
    12. Chcę skoczyć ale widzę, że tego dnia nie ma już miejsc - da się mnie gdzieś wcisnąć?
      • Niestety - jeśli w grafiku nie ma wolnych miejsc to znaczy, ze jest on wypchany po brzegi, nie ma możliwości dopisania osoby nadprogramowej.
    13. Czy terminy w grafiku czasem się zwalniają?
      • Tak, każdy może jednorazowo zrezygnować z wybranego terminu bez konsekwencji finansowych, klikając "usuń rezerwację" pod umówionym skokiem. Termin ten zostanie automatycznie udostępniony w naszym terminarzu.
    14. Bardzo chciałbym skoczyć w jednym konkretnym dniu - ale nie ma już wolnych miejsc - czy możecie mnie powiadomić kiedy w tym dniu zwolni się jakieś miejsce?
      • Niestety nie robimy powiadomień indywidualnych. Trzeba odwiedzać naszą stronę i obserwować czy zwolnią się terminy.
    15. Kiedy skoki mogą być odwołane?
      • Skoki mogą być odwołane jeśli:
        -wiejący wiatr będzie wiał z siłą powyżej 40 km/h
        -nastąpi nagłe załamanie pogody
        -będzie niekorzystny kierunek wiatru(w przypadku obiektu Dream Tower)
        -z innych powodów niezależnych od organizatora
    16. Mój skok został odwołany - co teraz?
      • W takich sytuacjach klient powinien wybrać inny, dowolny i dostępny termin z naszego grafiku. Z powodu niezależnych odwołań klient nie może żądać zwrotu kosztów za skok - skok nie kupuje się na jeden konkretny termin tylko w ciągu roku od daty zakupu należy ten skok wykorzystać.
    17. Zarezerwowałem skok ale nie stawiłem się w dniu jego wykonania - nie powiadomiłem też obsługi o tym, że mnie nie będzie, co teraz?
      • Nie stawienie się w dniu rezerwacji i brak kontaktu ze strony klienta równa się z utratą ważności skoku - skok w takiej sytuacji przepada. Można jednak dokonać opłaty za niewykorzystaną rezerwację i ponownie zarezerwować termin. Opłata za niewykorzystaną rezerwację nie wydłuża nam daty ważności skoku a umożliwia ponowną jego rezerwację w okresie trwania jego ważności. W zależności od obiektu opłata za niewykorzystaną rezerwację wynosi - w przypadku Dream Tower 70 zł, w przypadku Stadionu Wrocław - 40 zł.
    18. Do kiedy mogę zrezygnować z terminu skoku nie ponosząc przy tym konsekwencji finansowych?
      • Zrezygnować z zarezerwowanej daty skoku bez podania przyczyny można bez konsekwencji jednorazowo nawet do 24 godzin przed dniem skocznym. Jeżeli dzień Twojego skoku to sobota, możesz go odwołać do czwartku do godziny 24:00. W piątek o godzinie 00:01 Twój skok ulegnie blokadzie - jest w realizacji. Rezygnacji dokonuje się z profilu użytkownika na naszej stronie (www.dreamjump.pl) z zakładki "Moje skoki" -> "ZAPLANOWANE".
    19. Na moim koncie pod zaplanowanym skokiem pojawiło się "opłać niewykorzystaną rezerwację", dlaczego?
      • W przeddzień zaplanowanego skoku, zgodnie z pkt-em 18, ulega on blokadzie (jest w trakcie realizacji). Oznacza to, że rezygnacja z rezerwacji w tym momencie wiąże się z kosztami: Dream Tower Głogów - 70 PLN, Stadion Wrocław - 40 PLN. Jeżeli Twoje plany nie uległy zmianie i nadal chcesz nas odwiedzić i wykonać zaplanowany skok - nic nie rób.
    20. Czy mogę zarezerwować termin i zapłacić za skok na miejscu?
      • Niestety nie, zarezerwować termin można tylko i wyłącznie na podstawie ważnego biletu na skok. Biletem jest voucher, potwierdzenie przelewu lub transakcji DotPay.
    21. Chcę zarezerwować skok na 3 osoby - mam jedno potwierdzenie przelewu - jak mam wypełnić formularz rezerwacyjny?
      • Terminów rezerwujemy tyle ile będzie skoków - 3 skoki to rezerwujemy trzy terminy załączając jedno i to samo potwierdzenie przelewu
    22. Chcę zrobić komuś prezent, czy muszę podawać jego dane?
      • Zakładając profil na naszej stronie uzupełniasz go o swoje dane. Jeżeli chcesz zrobić komuś prezent i podarować mu skok w formie papierowego Vouchera przejdź do pkt-u 1 w dziale "Vouchery / przelewy / wpłaty / zwroty"
  • Limity wagowe, wiekowe, zdrowotne, obostrzenia
    1. Jaki jest limit wagi skoczka?
      • Dolnego limitu nie ma - górny to 120 kg.
    2. Jaki jest limit wieku skoczka?
      • Dolny limit to 18 lat, skoczek musi być osobą pełnoletnią (w dniu skoku musi mieć ukończony 18-sty rok życia). Osoby niepełnoletnie skoków nie wykonują - nawet za zgodą rodziców. Skoczek, który przekracza 60 rok życia musi przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do skoków w systemie Dream Jump.
    3. Jestem po operacji na kręgosłup(lub innej), mam problemy zdrowotne czy mogę wykonać skok?
      • Nasi pracownicy nie są lekarzami i nie mogą oceniać stanu zdrowia skoczka - każdy skoczek deklaruje swój ogólnie dobry stan zdrowia własnoręcznym podpisem. W razie jakichkolwiek wątpliwości na temat własnego stanu zdrowia należy skontaktować się z lekarzem.
    4. Czy są dopuszczalne skoki "po jednym piwku".
      • Absolutnie, kategorycznie NIE. Skoków nie wolno wykonywać po alkoholu, niezależnie czy było to małe piwko z rana czy duże piwko dzień wcześniej - jeśli obsługa lub instruktor wyczują alkohol od skoczka to natychmiast jego skok w danym dniu jest odwołany. Skoczek wówczas płaci opłatę za niewykorzystaną rezerwację(tak jak by się w ogóle tego dnia nie pojawił w dacie wyznaczonego skoku).
    5. Jeśli instruktor twierdzi, że jestem pod wpływem alkoholu a nie jestem - jak to mogę udowodnić?
      • Pomijając już zasadę "Instruktor ma zawsze rację" udowodnienie swojej trzeźwości leży po stronie skoczka. Skoczek musi zaopatrzyć się w alkotest i wykonać taki test przy obsłudze Dream Jump.
  • Vouchery / przelewy / wpłaty / zwroty / faktury
    1. Jak przekazać skok/wygenerować Voucher?
      • Każdy skok, który został opłacony - domyślnie jest przypisany do właściciela przelewu. Aby przekazać skok innej osobie - właściciel skoku najpierw musi utworzyć konto na stronie www.dreamjump.pl, następnie dodać swój skok do profilu w zakładce "Moje skoki" wpisać numer Vouchera w miejscu "mam voucher" ( numer Vouchera przyszedł w potwierdzeniu mailowym po otrzymaniu przez nas płatności). Gdy skok będzie już widoczny w zakładce "Moje skoki" klikamy na "PRZEKAŻ SKOK". Trzeba wpisać imię i nazwisko i kliknąć "POBIERZ". Wygeneruje się automatycznie plik PDF z elektronicznym voucherem. Voucher jest gotowy do wydruku i przekazania osobie obdarowanej.
        Na voucherze znajdują się trzy najważniejsze informacje - imię i nazwisko skoczka, kod weryfikacyjny oraz data ważności skoku. Aby osoba obdarowana mogła skorzystać z vouchera musi utworzyć sobie konto w naszym systemie na stronie dreamjump.pl i w polu "MAM VOUCHER" wpisać numer kuponu z elektronicznego vouchera.
        WAŻNE! Proszę zauważyć, że numer vouchera, który otrzymaliście i numer przekazywanego vouchera są różne - numer przekazanego vouchera to numer tymczasowy - po wpisaniu go przez obdarowaną osobę na swój profil w pole "mam voucher" z konta dawcy zostanie on usunięty a pojawi się na koncie osoby, która go wpisała.
        WAŻNE! Aby przekazać skok innej osobie - nie można ustalić wcześniej terminu rezerwacji. Nie da się przenieść skoku na inną osobę jeśli został wybrany termin skoku z konta osoby, która go kupiła.
    2. Chcę wykonać przelew zagraniczny - jakie są numery IBAN i SWIFT?
      • Numer BIC/SWIFT mBanku to BREXPLPWMBK. Natomiast opis to mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING) LODZ. IBAN - numer IBAN uzyskuje się poprzez dodanie do podstawowego numeru rachunku bankowego w danym kraju (w Polsce jest nim NRB) kodu kraju. W polskim sektorze bankowym numer IBAN zawiera 28 znaków i otrzymuje się go poprzez dodanie do numeru NRB kodu kraju PL: PLxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx - numery kont są podane w trakcie wygenerowania płatności przelewem tradycyjnym.
    3. Czy jeśli mam voucher muszę pokazać potwierdzenie przelewu?
      • Nie, voucher jest formą prezentową biletu a jak wiemy na prezentach ceny się nie umieszcza :) Na voucherze znajdują się cztery najważniejsze dane takie jak nazwa obiektu, imię i nazwisko skoczka, data ważności oraz kod weryfikacyjny. Te wszystkie informacje wystarczą do zarezerwowania terminu skoku na naszej stronie.
    4. Voucher jest prezentem dla innej osoby - czy można na voucherze umieścić dedykację?
      • Niestety nie. Vouchery są tak zaprojektowane aby zawierały najważniejsze informacje, niestety nie ma tam przeznaczonego miejsca na dodatkowy tekst.
    5. Chce kupić skok na Dream Tower i na Stadionie - czy mogę wykonać jeden przelew?
      • Niestety nie - są to dwa różne obiekty do skoków, każdy z nich ma swój numer konta - należy więc wykonać dwa różne przelewy.
    6. Kupiłem skok ale okazał się to nietrafiony prezent - czy i kiedy mogę dokonać zwrotu?
      • Zwroty są możliwe w ciągu 14 dni od dokonania transakcji/przelewu. Skok podlega 100% zwrotowi pod warunkiem, że został zakupiony bezpośrednio u nas. Jeśli skok został zakupiony u pośrednika (np. DotPay) to podczas zwrotu zostanie potrącona adekwatna prowizja. Jeśli skok był kupowany u jednego z naszych partnerów sprzedaży grupowej wówczas zwrotu można dokonać tylko i wyłącznie u partnera gdzie taki skok się nabyło.
    7. Kupiłem pakiet skoków (dwa lub trzy) ale chciałbym dokonać zwrotu opłaty za jeden z tych skoków, czy jest to możliwe?
      • Tak. W tym celu napisz do nas na kontakt@dreamjump.pl załączając potwierdzenie płatności i podając dane do przelewu.
    8. Kupiłem skok u państwa partnera ale kończy się jego ważność - jak mogę przedłużyć skok?
      • Ważność skoku można przedłużyć u nas jeśli skok też był kupiony na naszej stronie (Dreamjump.pl) lub wpłata nastąpiła bezpośrednio na konto nasze lub przez płatości DotPay. Jeśli skok zakupiony był u naszego partnera sprzedaży grupowej to w sprawie przedłużenia trzeba kontaktować się bezpośrednio z pośrednikiem u którego taki skok się nabyło. Skoki przedłuża się odpłatnie na kolejny rok - w zależności od obiektu - przedłużenie na kolejny rok na Dream Tower kosztuje 100 zł a na Stadion Wrocław 30 zł.
    9. Minęła mi data ważności skoku - nie zdążyłem go wykorzystać a jest już po terminie - czy znajdzie się jakieś rozwiązanie?
      • Oczywiście, staramy się iść klientowi "na rękę" i nieodbyty skok, którego data ważności już minęła można też przedłużyć po terminie. Jednak przedłużenie o kolejny rok nastąpi nie z datą wykonania przelewu a z datą upłynięcia ważności terminu skoku. Przy rezerwacji terminu załączamy pierwotne potwierdzenie za skok a będąc już u nas na obiekcie przekazujemy pracownikowi dwa potwierdzenia: -potwierdzenie opłaty za skok i potwierdzenie opłaty za jego przedłużenie.
    10. Kupiłem u Państwa na stronie skok, wykonałem przelew i do dzisiejszego dnia nie dostałem żadnego potwierdzenia zakupu - co dalej?
      • Po wykonaniu przelewu koniecznie prześlij nam potwierdzenie Twojego przelewu na kontakt@dreamjump.pl w celu aktywacji płatności.
      • Potwierdzenie powinno być pobrane z Twojego banku w formacie .PDF
    11. Faktura - jak mogę ją uzyskać?
      • Faktury wystawiamy maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od momentu wysłania przelewu. W tym czasie należy przesłać do nas na adres kontakt@dreamjump.pl potwierdzenie przelewu oraz wszelkie dane do faktury - a także informację czy ma być to faktura imienna czy na firmę. Wystawiamy też faktury na firmy zarejestrowane za granicą. Wystawienie faktury po terminie 14 dni nie jest już możliwe.
  • Koszulki Dream Jump
    1. Gdzie mogę zakupić koszulkę Dream Jump?
      • Nasze koszulki można nabyć bezpośrednio na naszych obiektach w dniach skocznych lub zamówić wysyłkowo. Dostępne rozmiary - Damskie XS, S, M, L oraz Męskie M, L, XL, XXL. Jeśli interesuje Cię konkretny wzór - zapytaj na kontakt@dreamjump.pl. Do sprzedaży wysyłkowej należy doliczyć opłatę 7,5 za przygotowanie i wysyłkę koszulki pocztą.Gdzie mogę zakupić koszulkę Dream Jump?
  • Zniżki stałe i okresowe
    1. Gdzie na stronie znajdę dostępne zniżki?
      • Wszystkie aktualne zniżki dostępne są na stronie "Kup Skok".
    2. Jakie są zniżki dla osób które oddają krew i posiadają legitymacje honorowego krwiodawcy?
      • Na obu naszych obiektach doceniamy Honorowych Krwiodawców jednak warunki w poszczególnych miastach się różnią:
        a) we Wrocławiu cena jest stała i zawsze wynosi 60zł niezależnie od ceny, którą aktualnie mamy na stronie.
        b) w Głogowie cena to -30% od ceny stałej. Cena stała od której nalicza się zniżkę to 395 zł.
        c) warunkiem uzyskania zniżki na skok w Głogowie jest wcześniejsze zrobienie zdjęcia w naszej koszulce podczas oddawania krwi i przesłanie go nam na maila kontakt@dreamjump.pl w celu uzyskania instrukcji jak pozyskać zniżkę na skok;
        d) zakupu skoku w promocji HDK można dokonać jedynie po przesłaniu nam zdjęcia w naszym t-shircie podczas oddawania skoku. Niedopuszczalnym jest zakup skoku wraz z koszulką w normalnej cenie a następnie żądania od nas zwrotu różnicy poniesionych kosztów;
    3. Kto może skorzystać z promocji zniżki dla HDK?
      • Promocja przeznaczona jest dla Honorowych Dawców Krwi, którzy w ciągu ostatniego roku oddali swoją krew i posiadają o tym zaświadczenie w książeczce HDK. Wiadomo, że skok można wykorzystać rok od daty zakupu - ale promocję dla HDK liczymy od oddania krwi do momentu wykupienia skoku(w tym czasie obowiązuje promocja na zakup ze zniżką - natomiast po wykupieniu skoku jest oczywiście standardowo rok na wykorzystanie skoku). W trakcie wizyty u nas w dniu skoku trzeba mieć przy sobie trzy dokumenty:
        a) potwierdzenie przelewu za skok
        b) legitymację HDK lub inne zaświadczenie iż w ciągu ostatniego roku oddało się krew
        c) oraz oczywiście dowód osobisty lub inny dokument tożsamości.
    4. Czy nie będąc HDK mogę wykupić skok takiej osobie?
      • Tak ale są pewne zależności.
        a) osoba nie będąca honorowym dawcą może kupić skok honorowemu dawcy jeśli ten w ciągu ostatniego roku oddał honorowo krew;
        b) działa to tylko w jedną stronę - Honorowy Dawca Krwi nie może wykupić takiego skoku dla osoby, która krwi nie oddała gdyż ta nie spełnia regulaminu promocji.
        c) jeśli ma to być prezent i mamy przygotować voucher to bezwzględnym dokumentem przy tworzeniu vouchera jest skan legitymacji HDK skoczka. Bywały przypadki gdzie ktoś kupił skok w promocji - chciał go na voucher ale nie mógł udowodnić, że on lub osoba obdarowana jest HDK.

project8.pl design // dreamjump 2017 // official