FAQ

Lista najczęściej zadawanych pytań

W dniu skoku

  • Filmy / zdjęcia / kamery / drony
    1. Czy skok można nagrywać swoją kamerą?
      • Tak ale są pewne warunki. Podstawowy i najważniejszy - aby móc nagrywać skok swoją kamerą trzeba przed skokiem wykupić u nas opcję nagrywania filmów - wówczas skoczek dostaje od nas dwa filmy nagrywane naszymi kamerami i w tej cenie może też dodatkowo używać swojego sprzętu. Jeśli chce mieć kamerę ze sobą podczas wykonywania takiego skoku - kamera musi być umieszczona na skoczku w taki sposób aby nie trzymać jej w rękach - konieczny jest uchwyt na nogę, rękę, głowę. Uchwyt leży po stronie skoczka a bezpieczeństwo montażu uchwytu sprawdzi i zweryfikuje instruktor.
      • ---
      • Wahadło we Wrocławiu - każda z osób towarzyszących (nie będąca skoczkiem), która opłaci bilet wstępu na Stadion może nagrywać skok wahadłowy ale tylko w wyznaczonych do tego miejscach.
    2. Czy filmy z mojego skoku mogą służyć do celów komercyjnych?
      • Wszystkie filmy u nas nagrywane NIE MOGĄ służyć do celów komercyjnych lub promowania innych firm czy instytucji. W celu wykorzystania filmów ze skoków do celów komercyjnych obowiązuje inny cennik. W sprawie wykorzystania materiału komercyjnie - najpierw zapytaj nas mailowo o szczegóły.
    3. Czy filmy ze skoków są dodatkowo obrabiane?
      • Skoczek dostaje kompletny surowy materiał od włączenia do wyłączenia kamer. Dream Jump nie ingeruje w jakość i treść materiału, nie modyfikuje go w żadnym stopniu oraz nie dodaje żadnych efektów.
    4. Kiedy dostanę swoje filmy ze skoku?
      • Filmy wysyłane są w dniu skoku przez portal wetransfer - warunkiem jest podanie prawidłowego adresu email skoczka w trakcie wizyty u nas. Nie zgrywamy materiału na nośnik klienta ze względu na możliwość infekcji naszego sprzętu potencjalnym wirusem. Dream Jump nie nagrywa też skoków na płytach CD lub DVD. Jeśli materiał nie może zostać wysłany w dniu skoku - skoczek na pewno zostanie powiadomiony przez obsługę iż filmy mogą zostać wysłane kolejnego dnia - zdarza się to wyjątkowo. W przypadku nie otrzymania swojego materiału w wyznaczonym terminie prosimy najpierw zaglądnąć do folderu SPAM a i jeśli tam rzeczywiście nie będzie maila z wetransfer prosimy napisać do nas bezpośrednio na skrzynkę kontakt@dreamjump.pl - prosimy też OD RAZU o podanie 1/ daty skoku 2/ nazwy obiektu /3 imienia i nazwiska skoczka - pamiętajcie, że pisząc do nas my nie jesteśmy w stanie domyślić się po samym mailu jakiego obiektu dotyczy pytanie więc te trzy informacje MUSZĄ zostać zawarte abyśmy rzetelnie mogli sprawdzić gdzie leży przyczyna nieotrzymania maila z materiałem.
    5. Jakimi kamerami nagrywany jest skok?
      • Kamery, które posiadamy na naszych obiektach to wysokiej jakości kamery sportowe GoPro od modelu 5 do modelu 10 przeznaczone do dynamicznych ujęć. Każdy skok nagrywany jest z dwóch ujęć.
    6. Gdzie są kamery podczas skoku, czy można wybrać jak się chce być nagrywanym?
      • Na naszym obiekcie mamy standardowy sposób mocowania kamer podczas skoku - nie ma możliwości wyboru gdzie ma być kamera. Stadion Wrocław: pierwsza kamera jest na ramieniu od plecaka GoPro - cały czas nagrywa skoczka podczas skoku, druga kamera jest na wysięgniku wysuwanym podczas skoku. Dream Tower Głogów - pierwsza kamera jest na ramieniu od plecaka GoPro - cały czas nagrywa skoczka podczas skoku, druga kamera jest przyczepiona do liny, na której skoczek skacz - ten sam system nagrywania jest też w Kostrzycy, Sosnowcu i Big Tower w Szczecinie.
      • ---
      • Wahadło we Wrocławiu - skok nagrywany jest jedną kamerą GoPro umieszczoną centralnie przed skoczkiem - niezależnie czy skok odbywa się dla jednej osoby czy dla tandemu - miejsce kamery nie ulega zmianie.
    7. Na stronie nie mogę dokupić opcji filmowania - jak inaczej mogę to wykupić?
      • Można to zrobić na dwa sposoby - pierwszy sposób to zapłata na miejscu przed skokiem w takcie wizyty u nas. Można wtedy opłacić gotówką lub kartą. Drugi sposób: przelewem bezpośrednio na nasze konto wpłacając odpowiednią sumę za nagrywanie a w polu tytułem wpisać "Nagrywanie Big Tower" lub "Nagrywanie Stadion" - potwierdzenie przelewu za nagrywanie należy mieć ze sobą w trakcie wizyty u nas i okazać naszemu pracownikowi.
    8. Czy mogę wejść/wjechać na górę ze swoim telefonem lub aparatem?
      • Na wszystkich naszych obiektach obowiązuje nakaz zostawienia wszystkich zbędnych rzeczy na dole przed ubraniem uprzęży. Skoczek przede wszystkim musi zostawić:
        • pasek od spodni
        • zegarek
        • naszyjniki i wisiorki
        • kolczyki wiszące, okrągłe
        • nie może mieć w ustach gumy do żucia
        • obrączki, pierścionki, sygnety
        • telefon komórkowy
        • klucze, breloki
        • każdy inny luźny element, który może wypaść w trakcie wjazdu/wejścia na górę oraz taki, który może wypaść podczas skoku.
    9. W dniu skoku nie kupiłem filmu, czy mogę zrobić to innego dnia po skoku?
      • Tak. Twoje filmy ze skoku przechowywane są w naszej bazie danych. Przechowujemy je tak długo jak to tylko możliwe. Jeżeli chcesz kupić nagranie ze swojego skoku w późniejszym terminie, napisz do nas na: kontakt(małpa)dreamjump.pl. W mailu podaj imię i nazwisko skoczka oraz dzień i obiekt, na którym był oddany skok. My Ci wyślemy numer konta bankowego, na który wpłacisz należną kwotę (w tytule przelewu wpisz: "Filmowanie [imię i nazwisko skoczka] oraz [miejsce,data]", np: "Filmowanie Jan Kowalski, Wrocław, 21.01.2010"). Następnie wyślij do nas potwierdzenie przelewu podając ponownie datę Twojego skoku, obiekt, na którym skakałeś, Twoje imię. Pracownik po odszukaniu Twojego filmu wyśle go na adres email, z którego dostaniemy potwierdzenie (email zwrotny). Filmy wysyłamy przez serwis wetransfer.
    10. Dostałem swój materiał ale nie jestem w stanie otworzyć filmu - jaka może być tego przyczyna?
      • Materiał video nagrywany u nas jest bardzo dobrej jakości full hd 60kl/s. To znaczy, że do jego odtworzenia potrzebujesz standardowych kodeków video i w miarę nowszego komputera. Na wszelki wypadek pobierz z Internetu najnowszą paczkę kodeków video DIVX lub FFDSHOW. Jeśli w dalszym ciągu problem występuje - sprawdź po prostu na innym komputerze. Pamiętaj też, że nie zawsze film, który działa na komputerze będziesz mógł odtworzyć bezpośrednio na swoim telefonie.
    11. Czy mogę wykonać lot dronem i nagrywać skok?
      • Jest całkowity zakaz wykonywania lotów dronami każdego typu i na każdej wysokości w promieniu 360 stopni względem układu Dream Jump. Obsługa dowolnego obiektu, która zauważy w powietrzu drona natychmiast zaprzestaje wykonywania usługi skoków. Usługa ta zostanie wznowiona w momencie, w którym dron znajdzie się z powrotem na ziemi. Jest to podyktowane kwestią bezpieczeństwa samego skoczka jak i naszego układu. Nie sprawdzamy dokumentów ani uzdolnień pilota dlatego, że całkowicie nie zgadzamy się na nagrywanie skoków tą techniką.
  • Skoki / tandemy
    1. Czy mogą skoczyć dwie osoby na raz?
      • Skoki Dream Jump - nie mogą, skoki wykonywane są w kolejności jeden po drugim. Skoki kupione w pakiecie (2 lub 3 skoki) wykonywane są tak samo. Każdy skok to osobna rezerwacja terminu,
      • ---
      • Wahadło we Wrocławiu - TAK! To jedyna taka atrakcja Dream Jump, z której mogą skorzystać dwie osoby jednocześnie. Warunki skorzystania ze skoku tandemowego znajdziesz w opisie atrakcji skoku wahadłowego.
    2. Czy możliwe są akrobacje podczas skoku?
      • Układ Dream Jump umożliwia wykonywanie wszelkich akrobacji w trakcie skoku jednak ze względów bezpieczeństwa skoki naszych klientów odbywają pod kontrolą instruktora - taki skok wykonuje się skacząc na nogi - salta oraz pozostałe akrobacje nie są dopuszczalne podczas pierwszych kilkunastu skoków. Nasi instruktorzy mają kilkaset a nawet kilka tysięcy wykonanych skoków Dream Jump dzięki czemu mogą w pełni korzystać z udogodnień naszego układu.
      • ---
      • Wahadło we Wrocławiu - układ wahadłowy i mocowanie skoczka uniemożliwia wykonywanie akrobacji - mamy za to w planach różnorodne systemy podpinania skoczka do układu :)
    3. Jak mogę zostać świadomym skoczkiem?
      • Świadomość zdobywa się szkoleniem, praktyką i systematycznością. Kilka razy do roku prowadzimy Warsztaty Swobodnego Lotu podczas których uczymy naszych rekrutów panowania nad własnym ciałem podczas lotu, kontroli gestów, świadomego skakania oraz podstawowych akrobacji. O szczegóły dotyczące Warsztatów Swobodnego Lotu zapytaj pisząc maila na kontakt@dreamjump.pl
  • Terminy / rezerwacje / ważność skoku / odwołania
    1. Ile trwa sezon skoków?
      • W zależności od naszych obiektów:
        Stadion Wrocław - tu sezon trwa cały rok, skoki odbywają się we wszystkie pory roku ale w wybrane weekendy wolne od imprez masowych. Jedyna przerwa w całym roku skocznym przypada na drugą połowę grudnia i styczeń.
        Big Tower w Szczecinie - sezon skoków trwa od wiosny do jesieni - w miesiącach nie da się tego podać gdyż zależy to od pogody. Przeważnie zaczynamy już od weekendu majowego a kończymy w październiku - podobna sytuacja dotyczy obiektu Giant Tower w Kostrzycy.
      • Żyleta Sosnowiec - sezon trwa od początku czerwca do końca września - skaczemy przez wszystkie weekendy.
      • Stadion Śląski w Chorzowie - sezon trwa od wiosny do jesieni w zależności od ilości chętnych.
    2. Gdzie mogę sprawdzić terminy skoków?
      • Terminy skoków dla obu obiektów są podane na naszej stronie w zakładce /Rezerwacja/ - każdy zarejestrowany użytkownik z przypisanym skokiem ma dostęp do tej podstrony i może sprawdzić dostępność terminu w każdym momencie. Jeśli chodzi o Stadion Wrocław to skaczemy cały rok ale terminy podajemy maksymalnie z miesięcznym wyprzedzeniem ze względu na imprezy, które się tam odbywają - jeśli na Stadionie są imprezy masowe (mecze, koncerty) - skoki się nie odbywają.
    3. Jak długo ważny jest mój skok?
      • Skok jest ważny rok czasu od daty zakupu, czyli od momentu wykonania przelewu(pamiętaj, że to nie znaczy, że skoki wykonywane są przez cały rok!).
    4. Jak mogę przedłużyć ważność mojego vouchera?
      • Skok można przedłużyć na 30 dni przed końcem jego ważności. Wtedy na Twoim profilu w zakładce "moje skoki" pod skokiem, którego w ciągu 30 dni minie termin ważności pojawi się napis "PRZEDŁUŻ VOUCHER" -klikając na niego można przedłużyć ważność skoku o rok od końca daty ważności wg aktualnej opłaty w cenniku. Nie na możliwości wydłużenia vouchera o dzień, tydzień cz miesiąc - mamy tylko jedną opcję przedłużenia - rok. Jeśli do końca ważności vouchera jest więcej niż miesiąc - link z przedłużeniem nie będzie jeszcze widoczny. Pamiętaj - aby przedłużyć Twój voucher, Twój profil musi być w całości uzupełniony!
    5. Kupiłem skok - do kiedy muszę go zarezerwować?
      • W ciągu roku musisz taki skok wykorzystać. Nie znaczy to, ze od razu po kupnie musisz zarezerwować termin ale musisz wziąć pod uwagę, że nasz obiekt jest bardzo popularnym miejscem i rezerwacje są sukcesywnie zapełniane. Lepiej nie czekać do ostatniej chwili na rezerwację tylko zrobić to maksymalnie do 10 miesiąca ważności voucheru. Pamiętaj, że skok musi odbyć się w dacie nie przekraczającej ważność vouchera - czyli zarówno rezerwacja jak i skok nie może przekraczać terminu roku od daty przelewu/daty na voucherze.
    6. Mam inną datę ważności a na voucherze a inną na przelewie, która więc się liczy?
      • Zawsze jest rok od daty przelewu więc wówczas bierzemy pod uwagę datę z potwierdzenia przelewu.
    7. Wypełniam formularz rezerwacyjny, co mam wpisać w pole "MAM VOUCHER"?
      • Jeśli kupiłeś skok u jednego z naszych partnerów, prześlij do Nas skan lub zdjęcie Vouchera - odeślemy Ci numer, który umożliwi dokonanie rezerwacji/przekazanie skoku. Przelewy przez DotPay i PayPal księgują się automatycznie do 10 minut. W przypadku gdy dokonywałeś płatności przelewem bankowym, prześlij nam potwierdzenie transakcji wygenerowane ze strony banku - potwierdzimy płatność i otrzymasz automatycznego maila z numerem vouchera albo informacją, że został on już dopisany do Twojego profilu. Potwierdzenia płatności, skany Voucherów prosimy wysyłać na kontakt@dreamjump.pl.
    8. Kiedy mogę się dowiadywać czy skoki w danym dniu się odbędą?
      • 99% decyzji czy skoki w danym dniu się odbędą podajemy dzień wcześniej między godziną 18:30 a 21:00. Nie warto dzwonić dwa dni wcześniej czy nawet przed 19:00 gdyż dopiero oficjalna decyzja zapada właśnie po godzinie 21:00. Jeżeli nie dostałeś od nas maila ani smsa to skok odbywa się zgodnie z planem. Jeżeli jednak napiszemy do Ciebie oznacza to, że skoki zostały odwołane. Pamiętaj, że pogoda zmienną jest i w przypadku całkowitej zmiany pogody w dniu skoku - te również w ten dzień mogą zostać odwołane. Mimo, że jako cywilizacja potrafimy latać na księżyc to w dalszym ciągu nie jesteśmy w stanie przewidzieć w 100% pogody na dzień do przodu..
    9. Czy w przypadku odwołania skoków ze względu na pogodę terminy skoków są przekładane?
      • Nie, terminy są odwoływane. Skoczek we własnym zakresie rezerwuje sobie następny/kolejny termin z dostępnego grafiku bezpośrednio przez naszą stronę.
    10. Jeśli termin zostanie odwołany z przyczyn niezależnych - jak się o tym dowiem?
      • Jeśli termin skoków musi zostać odwołany wysyłamy aż trzy informację: pierwsza jest widoczna na stronie w zakładce rezerwacje - w dniu, w którym miały odbyć się skoki jest ikonka "pioruna" - to znaczy, że dzień został odwołany. Drugim powiadomieniem jest wiadomość mailowa, którą otrzyma każdy kto podał poprawny adres email podczas rezerwowania terminu skoku. Trzecią wiadomością, którą przekazujemy są wiadomości sms na Twój numer telefonu komórkowego, który podałeś na Swoim profilu. Jedyne czego nie robimy to nie dzwonimy do każdego z osobna i nie powiadamiamy telefonicznie (poza oczywiście smsami) o odwołanym dniu.
    11. Czy jeśli odwołacie dzień i dostanę taką informację jest szansa, że ten dzień będzie jeszcze skoczny?
      • Jeśli dostaniesz informację o odwołanym dniu to jest to informacja ostateczna i definitywna - nie zmieniamy decyzji odwołania. Informację dostajesz zarówno Ty jak i nasi pracownicy więc nikogo nie ma wtedy na obiekcie. Oczywiście warunki atmosferyczne są zmienne - mimo wszystko decyzję tą trzeba podjąć na czas określonej godziny w regulaminie. Decyzja jest ostateczna.
    12. Chcę skoczyć ale widzę, że tego dnia nie ma już miejsc - da się mnie gdzieś wcisnąć?
      • Niestety - jeśli w grafiku nie ma wolnych miejsc to znaczy, ze jest on wypchany po brzegi, nie ma możliwości dopisania osoby nadprogramowej.
    13. Czy terminy w grafiku czasem się zwalniają?
      • Tak, każdy może jednorazowo zrezygnować z wybranego terminu bez konsekwencji finansowych, klikając "usuń rezerwację" pod umówionym skokiem. Termin ten zostanie automatycznie udostępniony w naszym terminarzu.
    14. Bardzo chciałbym skoczyć w jednym konkretnym dniu - ale nie ma już wolnych miejsc - czy możecie mnie powiadomić kiedy w tym dniu zwolni się jakieś miejsce?
      • Niestety nie robimy powiadomień indywidualnych. Trzeba odwiedzać naszą stronę i obserwować czy zwolnią się terminy - grafik jest interaktywny i w dosłownie każdym momencie każdy może się na niego dopisać lub z niego usunąć.
    15. Dlaczego skoki mogą być odwołane?
      • Skoki mogą być odwołane jeśli:
        -wiejący wiatr będzie wiał z siłą powyżej 40 km/h
        -nastąpi nagłe załamanie pogody
        -będzie niekorzystny kierunek wiatru(w przypadku wysokich obiektów)
        -z innych powodów niezależnych od organizatora.
    16. Mój skok został odwołany - co teraz?
      • W takich sytuacjach klient powinien wybrać inny, dowolny i dostępny termin z naszego grafiku. Z powodu niezależnych odwołań klient nie może żądać zwrotu kosztów za skok - skok nie kupuje się na jeden konkretny termin tylko w ciągu roku od daty zakupu należy ten skok wykorzystać. Jeśli instruktor odwoła dzień skoczny - nie wyznaczamy nowych terminów klientowi - data rezerwacji zostaje po prostu usunięta i Twój skok jest gotowy do ponownej rezerwacji w innym terminie ale w dacie jego ważności.
    17. Zarezerwowałem skok ale nie stawiłem się w dniu jego wykonania - nie powiadomiłem też obsługi o tym, że mnie nie będzie, co teraz?
      • Nie stawienie się w dniu rezerwacji i brak kontaktu ze strony klienta równa się z utratą ważności skoku - skok w takiej sytuacji przepada. Można jednak dokonać opłaty za niewykorzystaną rezerwację i ponownie zarezerwować termin. Opłata za niewykorzystaną rezerwację nie wydłuża nam daty ważności skoku a umożliwia ponowną jego rezerwację w okresie trwania jego ważności. W zależności od obiektu opłata za niewykorzystaną rezerwację jest różna i można zapoznać się z nią w cenniku.
    18. Do kiedy mogę zrezygnować z terminu skoku nie ponosząc przy tym konsekwencji finansowych?
      • Zrezygnować z zarezerwowanej daty skoku bez podania przyczyny można bez konsekwencji jednorazowo nawet do 24 godzin przed dniem skocznym. Jeżeli dzień Twojego skoku to sobota, możesz go odwołać do czwartku do godziny 23:59. W piątek o godzinie 00:00 Twój skok ulegnie blokadzie - jest w realizacji. Rezygnacji dokonuje się z profilu użytkownika na naszej stronie (www.dreamjump.pl) z zakładki "Moje skoki" -> "ZAPLANOWANE".
    19. Na moim koncie pod zaplanowanym skokiem pojawiło się "opłać niewykorzystaną rezerwację", dlaczego?
      • W przeddzień zaplanowanego skoku, ulega on blokadzie (jest w trakcie realizacji). Oznacza to, że rezygnacja z rezerwacji w tym momencie wiąże się z kosztami podanymi w cenniku. Jeżeli Twoje plany nie uległy zmianie i nadal chcesz nas odwiedzić i wykonać zaplanowany skok - nic nie rób.
    20. Czy mogę zarezerwować termin i zapłacić za skok na miejscu?
      • Niestety nie, zarezerwować termin można tylko i wyłącznie na podstawie ważnego biletu na skok. Biletem jest voucher, potwierdzenie przelewu lub transakcji DotPay.
    21. Chcę zrobić komuś prezent, czy muszę podawać jego dane w profilu?
      • Zakładając profil na naszej stronie uzupełniasz go o swoje dane - formalnie Ty jako osoba, która go kupiła jest jeszcze jego właścicielem. Jeżeli chcesz zrobić komuś prezent i podarować mu skok w formie papierowego Vouchera przejdź do pkt-u 1 w dziale "Vouchery / przelewy / wpłaty / zwroty".
    22. Kiedy przysługuję mi darmowe przedłużenie vouchera?
      • Darmowe przedłużenie vouchera o kolejny rok przysługuję Ci, jeżeli w ciągu ważności swojego vouchera miałeś 3x odwołane terminy skoków/zjazdów (warunki pogodowe lub inne anomalia). Jeżeli Twój stan zdrowotny nie pozwala Ci na oddanie skoku i jesteś w stanie to udokumentować - napisz do nas
  • Limity wagowe, wiekowe, zdrowotne, obostrzenia
    1. Jaki jest limit wagi skoczka?
      • Skoki Dream Jump: Dolnego limitu nie ma - górny to 120 kg. Waga skoczka to waga osoby przygotowanej do skoku(wraz z uprzężą).
      • ---
      • Skok wahadłowy we Wrocławiu - górny limit skoczka to aż 130 kg lub 200 kg dla tandemu!
    2. Jaki jest limit wieku skoczka?
      • Dolny limit to 18 lat, skoczek musi być osobą pełnoletnią (w dniu skoku musi mieć ukończony 18-sty rok życia). Osoby niepełnoletnie skoków nie wykonują - nawet za zgodą rodziców. Skoczek, który przekracza 60 rok życia musi przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do skoków w systemie Dream Jump.
    3. Jestem po operacji na kręgosłup(lub innej), mam problemy zdrowotne czy mogę wykonać skok?
      • Nasi pracownicy nie są lekarzami i nie mogą oceniać stanu zdrowia skoczka - każdy skoczek deklaruje swój ogólnie dobry stan zdrowia własnoręcznym podpisem. W razie jakichkolwiek wątpliwości na temat własnego stanu zdrowia należy skontaktować się z lekarzem.
    4. Czy są dopuszczalne skoki "po jednym piwku".
      • Absolutnie, kategorycznie NIE. Skoków nie wolno wykonywać po alkoholu, niezależnie czy było to małe piwko z rana czy duże piwko dzień wcześniej - jeśli obsługa lub instruktor wyczują alkohol od skoczka to natychmiast jego skok w danym dniu jest odwołany. Skoczek wówczas płaci opłatę za niewykorzystaną rezerwację(tak jak by się w ogóle tego dnia nie pojawił w dacie wyznaczonego skoku).
    5. Jeśli instruktor twierdzi, że jestem pod wpływem alkoholu a nie jestem - jak to mogę udowodnić?
      • Pomijając już zasadę "Instruktor ma zawsze rację" udowodnienie swojej trzeźwości leży po stronie skoczka. Skoczek musi zaopatrzyć się w alkotest i wykonać taki test przy obsłudze Dream Jump.
  • Vouchery / przelewy / wpłaty / zwroty / faktury
    1. Jak przekazać skok/wygenerować Voucher?
      • Każdy skok, który został opłacony - domyślnie jest przypisany do właściciela przelewu. Aby przekazać skok innej osobie - właściciel skoku najpierw musi utworzyć konto na stronie www.dreamjump.pl, następnie dodać swój skok do profilu w zakładce "Moje skoki" wpisać numer Vouchera w miejscu "mam voucher" ( numer Vouchera przyszedł w potwierdzeniu mailowym po otrzymaniu przez nas płatności). Gdy skok będzie już widoczny w zakładce "Moje skoki" klikamy na "PRZEKAŻ SKOK". Trzeba wpisać imię i nazwisko i kliknąć "POBIERZ". Wygeneruje się automatycznie plik PDF z elektronicznym voucherem. Voucher jest gotowy do wydruku i przekazania osobie obdarowanej.
        Na voucherze znajdują się trzy najważniejsze informacje - imię i nazwisko skoczka, kod weryfikacyjny oraz data ważności skoku. Aby osoba obdarowana mogła skorzystać z vouchera musi utworzyć sobie konto w naszym systemie na stronie dreamjump.pl i w polu "MAM VOUCHER" wpisać numer kuponu z elektronicznego vouchera.
        WAŻNE! Proszę zauważyć, że numer vouchera, który otrzymaliście i numer przekazywanego vouchera są różne - numer przekazanego vouchera to numer tymczasowy - po wpisaniu go przez obdarowaną osobę na swój profil w pole "mam voucher" z konta dawcy zostanie on usunięty a pojawi się na koncie osoby, która go wpisała.
        WAŻNE! Aby przekazać skok innej osobie - nie można ustalić wcześniej terminu rezerwacji. Nie da się przenieść skoku na inną osobę jeśli został wybrany termin skoku z konta osoby, która go kupiła.
    2. Chcę wykonać przelew zagraniczny - jakie są numery IBAN i SWIFT?
      • Numer BIC/SWIFT mBanku to BREXPLPWMBK. Natomiast opis to mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING) LODZ. IBAN - numer IBAN uzyskuje się poprzez dodanie do podstawowego numeru rachunku bankowego w danym kraju (w Polsce jest nim NRB) kodu kraju. W polskim sektorze bankowym numer IBAN zawiera 28 znaków i otrzymuje się go poprzez dodanie do numeru NRB kodu kraju PL: PLxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx - numery kont są podane w trakcie wygenerowania płatności przelewem tradycyjnym.
    3. Czy jeśli mam voucher muszę pokazać potwierdzenie przelewu?
      • Nie, voucher jest formą prezentową biletu a jak wiemy na prezentach ceny się nie umieszcza :) Na voucherze znajdują się cztery najważniejsze dane takie jak nazwa obiektu, imię i nazwisko skoczka, data ważności oraz kod weryfikacyjny. Te wszystkie informacje wystarczą do zarezerwowania terminu skoku na naszej stronie.
    4. Voucher jest prezentem dla innej osoby - czy można na voucherze umieścić dedykację?
      • Niestety nie. Vouchery są tak zaprojektowane aby zawierały najważniejsze informacje, niestety nie ma tam przeznaczonego miejsca na dodatkowy tekst.
    5. Chce kupić skok na dwóch różnych obiektach Dream Jump - czy mogę wykonać jeden przelew?
      • Niestety nie - są to różne obiekty do skoków, każdy z nich ma różnego właściciela i swój unikalny numer konta - należy więc wykonać różne przelewy i osobne zamówienia.
    6. Kupiłem skok ale okazał się to nietrafiony prezent - czy i kiedy mogę dokonać zwrotu?
      • Zwroty są możliwe w ciągu 14 dni od dokonania transakcji/przelewu. Skok podlega 100% zwrotowi pod warunkiem, że został zakupiony bezpośrednio u nas. Jeśli skok został zakupiony u pośrednika (np. DotPay) to podczas zwrotu zostanie potrącona adekwatna prowizja. Jeśli skok był kupowany u jednego z naszych partnerów sprzedaży grupowej wówczas zwrotu można dokonać tylko i wyłącznie u partnera gdzie taki skok się nabyło..
      • Aby dokonać zwrotu należy przesłać potwierdzenie przelewu za skok oraz wszelkie dane do wykonaniu zwrotu - dane adresowe oraz numer konta bankowego na który zwrot dokonać. Kwota jest zwracana na konto osoby kupującej. Oczywiście wszystkie zwroty można dokonać do 14 dni od momentu zakupu skoku. Po 14 dniach zwrot nie jest możliwy.
    7. Kupiłem pakiet skoków (dwa lub trzy) ale chciałbym dokonać zwrotu opłaty za jeden z tych skoków, czy jest to możliwe?
      • Tak. W tym celu napisz do nas na kontakt@dreamjump.pl załączając potwierdzenie płatności i podając dane do przelewu. Pamiętaj, że jeśli skoki zostały kupione w pakiecie to zwrot za jeden ze skoków nastąpi z różnicy jaka wynika między pojedynczym skokiem a rabatem udzielonym przy zamówieniu pakietu skoków.
    8. Kupiłem skok u państwa partnera ale kończy się jego ważność - jak mogę przedłużyć skok?
      • Ważność skoku można przedłużyć u nas jeśli skok też był kupiony na naszej stronie (Dreamjump.pl) lub wpłata nastąpiła bezpośrednio na konto nasze lub przez płatości DotPay. Jeśli skok zakupiony był u naszego partnera sprzedaży grupowej to w sprawie przedłużenia trzeba kontaktować się bezpośrednio z pośrednikiem u którego taki skok się nabyło. Skoki przedłuża się odpłatnie na kolejny rok - w zależności od obiektu - ceny za przedłużenie skoków znajdziesz w naszym ogólnym cenniku.
    9. Minęła mi data ważności skoku - nie zdążyłem go wykorzystać a jest już po terminie - czy znajdzie się jakieś rozwiązanie?
      • Oczywiście, staramy się iść klientowi "na rękę" i niewykorzystany skok, którego data ważności już minęła można też przedłużyć odpłatnie po terminie. Jednak przedłużenie o kolejny rok nastąpi nie z datą wykonania przelewu a z datą upłynięcia ważności terminu skoku.
    10. Kupiłem u Państwa na stronie skok, wykonałem przelew i do dzisiejszego dnia nie dostałem żadnego potwierdzenia zakupu - co dalej?
      • Po wykonaniu przelewu koniecznie prześlij nam potwierdzenie Twojego przelewu na kontakt@dreamjump.pl w celu aktywacji płatności.
      • Potwierdzenie powinno być pobrane z Twojego banku w formacie .PDF
    11. Faktura - jak mogę ją uzyskać?
      • Chęć otrzymania faktury w świetle aktualnych przepisów trzeba zgłosić od razu po zakupie(tego samego dnia). Trzeba wysłać do nas maila na kontakt@dreamjump.pl z potwierdzeniem przelewu, podaniem nipu do wystawienia faktury oraz informacji o chęci otrzymania faktury po zakupie. Jeśli ma być faktura imienna - podanie wszystkich kompletnych danych do wystawienia takiej faktury. Wysłanie do nas informacji o chęci otrzymania faktury następnego dnia po zakupie niestety uniemożliwi już jej wystawienie.
  • Zniżki stałe i okresowe
    1. Gdzie na stronie znajdę dostępne zniżki?
      • Wszystkie aktualne zniżki dostępne są na stronie "Kup Skok" a następnie w zakładce danego obiektu.
      • ---
      • Nie jesteśmy w stanie powiadomić Cię przed promocją, którą wrzucimy - wszystkim zapewniamy taki sam dostęp oraz informację do promocji.
      • ---
      • Jeśli w promocji nie ma informacji do kiedy obowiązuje jest to promocja bezterminowa - może zniknąć w każdej chwili.
      • ---
      • Gdy promocja się zakończy - nie ma możliwości ponownego z niej skorzystania. Ceny wracają do standardowych i są widoczne dla każdego. Z promocji można skorzystać tylko w momencie kiedy jest ważna i widnieje na stronie z daną atrakcją.

project8.pl design // dreamjump 2024 // official